Monday, May 28, 2012

RHS Chelsea Flower Show 2012


Tinc una amiga que va marxar del poble vora els quaranta anys per anar a fer de pagesa a Barcelona. I li va resultar. Ara fa de pagesa i ensenya a fer de jardiner. Li agrada. Poc es podia pensar que es relacionaria amb el milloret del món de la jardineria i aniria al RHS Chelsea Flower Show 2012. Vaja, jo, no!, fins que no hi va anar ella i em va enviar les fotografies no sabia res d'aital esdeveniment. 

Ara bé, el millor de la mostra, el barret. Diu la meva amiga que me'l va retratar per a mi, que sap que això de dur barret m'agrada. Jo li vaig respondre que bé me n'hauria pogut portar un de Londres, que m'hi passejaria pel poble en dies de sol i que l'estrenaria ara que ve la Festa Major d'estiu. El color és el meu preferit. Ara fa molts anys vaig tenir un anorac d'aquest color que em venia que ni pintat i m'hi sentia molt a gust. Un bon dia, va desaparèixer. Sempre he pensat que me'l van amagar les meves companyes de feina, bones amigues. Es veu que el conjunt de l'anorac amb mitges blaves, sabates amb cordons, de pell girada, i una faldilla vermella de quadres escocesos no els feia el pes. Encara ara els ho retrec.

Seguim amb els jardins de Chelsea (on jo em pensava que només estaven pel futbol). L'altra fotografia que va fer exprés per a mi és la del xinès que ho retratava tot amb l'iPad. Ja m'hi veig jo telefonant i retratant amb el meu petit matxambrat ara a l'orella ara a l'ull.


I finalment, una petita mostra de l'esdeveniment VIP:



"La RHS Chelsea Flower Show és un dels espectacles més famosos de jardineria al món, una celebració d'horticultura d'alta qualitat i una festa per a la imaginacióTambé conegut com el Gran Saló de Primaverase celebra cada any al maig, dura cinc dies i rep més de 157.000 visitantsL'esdeveniment està a càrrec de la Royal Horticultural Societyi es fa als terrenys (11 acres) de l'Hospital Reial de ChelseaLondres."

Follow by Email