Tuesday, December 13, 2011

El conte del moixonet (Gregorio Luri)


Dissabte 3 de desembre, 2/4 de 10 del matí i jo plantada a la botiga de diaris del poble per comprar l'ara. Al suplement Criatures havia de sortir un article conjunt del Gregorio Luri i jo! El diari a la mà i jo, tremolant. Diria que és la primera vegada que surt el meu nom imprès en un paper de diari (ara que ja som en plena era digital) i el Gregorio Luri que vol compartir columna amb mi. No m'ho sé acabar. Ho dic al Feisbuc? Ho poso al bloc? No, no cal que digui res a ningú. Jo sempre dubtant! Però a la meva filla i als de casa, sí! Tot plegat que el diari el tenia la meva filla i fins avui no m'ha enviat una fotografia del preuat raconet. 

Gràcies, Gregorio, ha estat un plaer la teva coneixença. Espero saber conservar aquesta amistat.

Follow by Email