Wednesday, November 23, 2011

EL POLVO DE SAN PASCUAL BAYLÓN

De sempre havia trobat simpàtic aquest sant. De fet, em pensava que era un sant de broma, que no existia al santoral. Tampoc no li donava més importància. Però... quina no va ser la meva sorpresa en trobar-me'n la relíquia! Sí, la tinc a casa en un estoig, guardada com una relíquia, mai tan ben dit. Era d'una amiga que havia estat monja i li vaig trobar a dintre d'un missal. Li vaig demanar i llestos!, tot, missal i relíquia.

La idea d'ensenyar-la m'ha sortit quan he visitat la Galeria d'imatges de l'Enric.

Ja els ho dic jo als alumnes que s'ho han de llegir tot abans de fer res. De pedra em vaig quedar jo al fer la primera lectura ràpida del paperet!



Mides reals: 5,5 x 3,5 cm
(Sembla un paperet d'aquells que ans embolicaven el safrà.)

Follow by Email