Wednesday, September 21, 2011

Haikus de tardor

Mai no m'ho hauria pensat! Fa quatre dies, no sabia què era un haiku i aquí en teniu uns quants fets meus, qui ho havia de dir. 
Ja l'estiu passat, me'n vaig anar amb una colla de l'Ateneu Cultural Josep Taverna d'Alforja a escriure (ara Alforja és més a prop que ans de La Selva). Enguany, amb els tràfecs de l'estiu, no hi havia pensat. Hi vaig fer cap el darrer dia de les sessions d'estiu i ens vam dedicar als haikus. Seguiré anant a Alforja, m'agrada!

Rifa de panellets i confitura per Tots Sants a la Selva del Camp. 
Foto: Botanch, publicada a Joaquim M. Masdeu, Calendari festiu de la Selva del Camp (Reus: Carrutxa, 1998)

Brunzir llunyà,
polseguera enlaire,
cada collita.
_______________
Per Sant Miquel,
berenar cap al cel.
Pleguem aviat.
_____________________
Fira a Alcover,
a La Selva més tard.
La claror fuig.
____________________
Un vent serè,
ànimes i espelmetes,
tarda de festa.
__________________
Terme esfullat
que vol començar el son.
Nadal s'acosta.
___________

Follow by Email