Thursday, February 24, 2011

LIOR, compartim i ens comuniquem

Mirant el correu brossa del bloc, no sé com he recuperat aquests comentaris. N'hi havia tants de repetits que em vaig fer un embolic.

He trobat aquest article i aquesta tarda vaig a comprar el llibre.

També comentes això:

"Tot repassant revistes "antigues" (coses de l'edat),he trobat aquest article d'en Jonathan Rosen a la revista El Temps de la setmana del 21 al 27 de setembre del 2004, ara fa sis anys, doncs. N'he trobat l'original a la xarxa, però el teu bloc no me l'accepta. Miro d'enviar-te'l en un altre comentari. En tinc la traducció catalana de la Marta Insa escanejada, però no sé com es pot penjar a la web. Si t'interessa a tu o a algú altre, ja m'explicareu com es fa."

No es pot posar un arxiu als comentaris dels blogs. Si t'enregistres aquí o aquí pots pujar aquests documents a la xarxa i enviar la URL. Sí que m'interessa llegir-ho.

De totes maneres, si vols que ho pengi jo, tinc correu electrònic per cominicar-te amb mi!
curosa@gmail.com

Has pensat mai en tenir facebook? O ja hi ets i jo no ho sé? I ara diràs: "No m'agraden les xarxes socials i tota la pesca..." com diuen molts puristes coneguts -n'hi ha que els tinc molt a prop.

A les xarxes socials, almenys al facebook, tu decideixes amb qui et comuniques i amb qui no, què vols compartir amb els demés, en quins grups vols ser, si vols tenir grups privats o secrets... 

En fi, salut hi hagi i anys de vida per seguir comunicant-nos i compartint amb els d'aquí i els d'allí...





Follow by Email