Saturday, May 8, 2010

Els veig tots iguals!



Sempre m'ha costat aprendre'm els noms dels actors de cinema estrangers. Em vaig quedar amb els de l'època de la mare. Actualment, n'hi ha uns quants que els confonc, són tots tallats del mateix patró: guapos, rossos, ulls clars... I n'hi ha dos que els trobo iguals: el Kevin Kostner i el Don Johnson. En realitat, jo diria que tota aquesta colla el que pretenen és imitar l'inigualable Paul Newman. I no li arriben ni a la sola de la sabata.

Nem al gra. Jo pretenia explicar una anècdota de la meva maldestresa en reconèixer actors i films d'uns anys ençà. La meva filla era petita i, quan ella ja dormia, jo m'apalancava al sofà a veure la televisió. Un bon dia, començo a veure una pel·lícula d'un d'aquests actors. Hi havia dos personatges diferents i a mi em va semblar que els interpretava el mateix actor. Ve-t'ho a saber quin! Un d'aquests rossos i "guaperes". I vaig trobar que era una genial idea. L'endemà al matí, arribo a la feina i jo, tota entusiasmada, li explico a la meva companya, més entesa en cinema que no pas jo, la feliç troballa cinematogràfica que havia fet la nit abans. Encara riu ara! Eren els dos actors: El Kostner i el D. Johnsoh! Quin ridícul! Sort que tots som de casa.


Follow by Email