Sunday, March 14, 2010

La meva amiga que no vol ser extremista



i que, mentre pedalem el diumenge al matí pel terme, m'explica que el seu fill ja li diu que no compri els diaris en paper els diumenges, que es desinforma. I ella que diu que no, que ella no vol ser extremista i que per això llegeix El País i La Vanguardia, el seu costum de sempre. I jo que li dic que què vol dir ser extremista per ella, que si creu que el seu noi és un extremista, o bé jo, que ens informem del que passa al món per la xarxa i que triem les pàgines que creiem oportunes. Que no, que no m'ho acaba d'explicar... que ella ja veu que en certa manera tenim raó, però... i jo que li dic que potser es pensa que la informació que ella té és la correcta, que no és de cap extrem, que només és la dels que manen, la "políticament correcta"... i, com que venia una pujada, vam començar a esbufegar i es va estroncar la conversa; però no dubto que continuarà...

Follow by Email