Saturday, November 28, 2009

A tu, Francesc


El Francesc amb posat de "Fraret mut"

“esperant
sempre
esperant
no sé pas què”

Francesc Valls-Calçada

Al Fraret Mut li han donat el Premi Comas i Maduell de poesia dels Premis Ciutat de Tarragona. Es bonic tenir amics als que se'ls reconeix la feina; i em fa feliç.
Avui a les nou del vespre hi ha hagut l'acte de lliurament de premis al teatre Metropol de Tarragona. El Fraret és amic meu i jo diria que se'l mereix el premi. I n'estic molt de contenta; però només em surten tòpics per escriure aquí. L'horabona! ja li ho he dit diverses vegades. Segueix escrivint, Francesc:

"Aquell que a cap moment li digué atura't
sinó al mateix que li dugué la mort,
jo no l'entenc, Senyor, jo que voldria
aturar tants moments de cada dia
per fe'ls eterns a dintre del meu cor"

Joan Maragall (Cant espiritual)


Follow by Email