Saturday, October 24, 2009

Ruire per escrit



Diu que en l'època de l'EGB, un mestre va donar als seus alumnes un text sense accents per tal que els posessin correctament. Un alumne més espavilat que els altres va escriure un munt d'accents al final de la prova amb la nota que segueix:

"Sr. Mestre, aquí li deixo els accents, ja els posarà vostè on cregui que hagin d'anar."
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ```````````````````````````

Ara provaré de fer jo un exercici semblant. I és que jo em pensava que per riure per escrit es podia fer amb onomatopeies com: Hehe! o Haha!, o bé amb expressions que té la llengua riques i variades, que van des de fer-se un tip de riure, pixar-se de riure, riure pels descosits, riure per les butxaques, riure's del mort i del qui el vetlla, somriure, riure per sota el nas, fer una rialla d'orella a orella... enfotre-se'n... també buscant la paraula adequada a la situació, amb fina ironia o sarcasme... i ho trobava un art difícil de practicar. Ara bé, com que veig que tothom riu d'una manera estranya a la xarxa i jo encara no m'hi he aclarit i no tinc ganes de fer-ho, aquí deixo un munt de proves del riure i cadascú que s'agafi la seva:

:-) / :-)) / :-))))) / xD / xDD / xDDD / ;-)

I a l'estat de la ment 2.0 encara n'hi deu haver moltes més; però jo passaré al 3.0 sense cap.


Follow by Email