Tuesday, October 20, 2009

La lluita!


Es veu que avui tocava llaç de color de rosa!

Avui he sentit que ha estat el Dia internacional contra el càncer de mama. Cada dia és el "Dia internacional d'alguna cosa", aquí no parem mai! Sempre lluitem!

No és la primera vegada que explico que quan vaig amb cotxe poso Catalunya informació a la ràdio per poder-me assabentar del que passa al dia. Fa uns anys que no te n'assabentes de res. Amb deu minuts de viatge no donen cap notícia. Microreportatges -em sembla que n'hi diuen- i notícies que a ningú no interessen, i, el que és pitjor, manipulades al màxim. Peró prou, que sempre la mateixa cançó ja cansa. Ruc de mi: Canvia d'emissora! Però és que ara ja li he trobat la gràcia a analitzar com parlen: l'entonació, el vocabulari, la fonètica... deformació professioal? Potser sí, però em diverteix.

Avui, tot el dia que se les tenen contra el càncer de mama. Ja està bé, jo també hi estic en contra, no em faria cap gràcia tenir-ne! Ara bé... com si es barallessin contra una malaltia a cops de puny. Una colla d'artistes tot el dia escrivint frases per Barcelona "contra el càncer de mama". Llums de color de rosa als edificis "contra el càncer de mama".

La manera de dir correcta hauria estat que és un dia per a "recolzar la lluita contra el càncer de mama, per a ajudar a prevenir-lo i poder-lo curar... però res! No sortien del mateix cercle, la baralla cos a cos contra el càncer!

Au, prou de mames!

I després, dos minuts abans de les nou del vespre, quan normalment parlen de pilota, aviu, res! que si troben bé o no els llibres de text israelians d'història perquè expliquen la naqba o no sé què del dia de la Independència d'Israel... Al final sempre surt Israel, de forma negativa, per un costat o un altre.

Res, que no me'n surto! Avui, redacció dispersa i sense aconseguir els objectius marcats; deformació també?


Follow by Email