Saturday, June 27, 2009

I jo no m'ho creia!



Als matins, just abans de les 9, a Catalunya Informació fan una publicitat de Fecsa-Endesa. Diuen que si participes en un concurs de Catradio.cat, pots obtenir una bicicleta solar per gentilesa de Fecsa-Endesa. Dos dies seguits ho he sentit a la ràdio del cotxe i, és clar, no he pogut rebobinar i això és el que m'ha semblat que deien. Jo, perplexa i imaginant-me què pot ser una bicicleta solar. Potser no cal que pedalis cara avall? I... no estic adormida, he sortit de casa havent-me pres un cafè fort per començar el dia. I li dono tombs i penso que no ho dec haver sentit bé o que visc en una època que no em toca.

Finalment, surto de dubtes i ho pregunto al Google:
- Catradio.cat bicicleta solar?
I respon en un tres i no res:

No m'ho podia creure!

Follow by Email