Saturday, April 25, 2009

Lo partit del Barça


Israel (al nord, a la Galilea) març 2009 (foto CM)

Que boniques les flors! Cal que faci alguna cosa mentre juga el Barça. Era a la sala de casa quan ha començat el partit i... res! el Barça que no marcava. Jo que dic: "M'e'n vaig a la cuina a veure si això es refà!" I tal dit, tal fet; mentre era a la cuina marquen el primer gol. I ara a esperar que en marquin algun altre, sense distreure el personal que s'està embadalit davant la tele.

I tornem-hi. La natura vestida de primavera és quan fa més goig. Va i ara els altres marquen! Torno cap a la sala a veure les cares llargues. 

Pinten bastos. Era a la cuina i ara torna a marcar el València. Ja no sé on posar-me. 

La natura... diligent ens procura
una bèstia per a cada moléstia.
Si a les fosques ja no piquen les mosques,
hi ha els mosquits que treballen de nits!
(Ara ho hauria de buscar, però això jo diria que és del bestiari de Pere Quart)

I mentrestant no sento la TV a la sala, o fan mitja part o ja s'han donat de baixa del Barça perquè perd!
Segona part: No se sent ni la Televisió, se la miren en mut per no disgustar-se més; esperant els gols de la victòria.
Ja ha arribat la primavera, 
de goig plena i de content
ja ha florit la ginestera 
que és el sol més fort i ardent!
(popular catalana?)
Ni una mosca, se sent. No goso moure'm de davant de l'ordinador, no fos que si pregunto alguna cosa rebi un moc! 
Uf! Torna la veu a la TV, m'informen del 2 a 2. Ja tornem a ser bons aficionats!
I... 2 a 2 s'acaba el partit i la meva retransmissió en directe. Es veu que els donarem una altra oportunitat als xiquets del Guardiola.

Follow by Email