Thursday, January 1, 2009

espantar-se ara...

espantar-se, tenir por... és humà?

Anar predicant suport a Israel en moments de tranquil·litat i de pau; pregonar arreu la dita de Martin Niemöller:

" Primer van venir a buscar els comunistes i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Llavors van venir a buscar els jueus i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Llavors van venir a buscar els sindicalistes i jo vaig dir res perquè no era sindicalista.
Llavors van venir a buscar els catòlics i jo no vaig dir res perquè era protestant.
Llavors van venir a buscar-me a mi però ja no quedava ningú que pogués dir res..."

és encomiable; fer articles a favor d'Israel ara i aquí, és una proesa... però... què faríem si ens sentissim amenaçats per prendre partit en aquesta causa? Per donar la cara? 

Ara és el moment de no defallir i de no amagar el cap sota l'ala, encara que et sentis amenaçat, no és així, amic? Ara, quan t'han trucat per si vols protecció. Ara has de demostrar que ets humà. No és el moment de dir que et quedes a casa, que no diràs res més. Si no, llastimosament, fas veritat la dita que Europa (recorda que EUROPA som també tu i jo) és el problema d'Israel. I em sap greu, et considero un amic. 

Follow by Email