Tuesday, November 11, 2008

Frases típiques i tòpiques amb resposta


"A mi em són iguals els uns que els altres,  jo el que vull és que la humanitat visqui en pau."
"Docs a mi no. Jo el que vull és que es respectin els drets humans a tot el món."
"Totes les idees són respectables."
"No. Hi ha idees contra les que cal lluitar; en tenim l'obligació moral."
"La culpa de la fam al tercer món i de les dictadures que hi ha és nostra, d'Europa. Tants anys de colonització."
"Ai carai... i els mandataris que hi ha ara al tercer món potser són justets i no en saben més perquè encara els afecta la colonització?"
"Les religions són la causa de tots els mals del món."
"Stalin era ateu, no? És creient Fidel Castro? Seguim?"
"L'Holocaust va ser cosa dels nazis, dels feixistes, els alemanys... mira,  jo no els puc veure. Ara que... els jueus... el que fan ara... "
"Resulta que tenim la culpa de la fam al tercer món però de l'Holocaust, no. És que tots els jueus europeus van poder tornar a casa seva després de la Segona guerra mundial?"
"Has de llegir tal llibre... explica que la gent tenia por amb el nazisme i que n'hi va haver molts que no se'n van assabentar."
"Saps què et dic? que te'l llegeixis tu aquest llibre! Que també n'hi va haver molts que tot i tenir por van exposar la vida per salvar-ne d'altres. I que a la vida cal triar i que jo no sé què faria en un cas com aquest i que és una pregunta que m'aturmenta i és per això que li dono tombs al tema i veig que és Europa (nosaltres) la culpable de l'Holocaust i és on rau el problema de l'antisemitisme actual. És una manera d'espolsar-se la culpa del damunt."

Proveu-ho:

"La culpa de tots els mals d'Alemanya la tenen els jueus i els ciclistes" per a mi, és la frase publicitària més efectiva de la història. Cadascú que se la digui ell mateix en veu baixa i que hi reflexioni.

No hi ha pitjor sord que el que no vol escoltar.

Follow by Email