Sunday, May 4, 2008

repartir el premi


"La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blogaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc. Que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades."

Pensant, pensant, n'he trobat quatre que encara no els havien donat el premi i que em semblava que jo els l'havia de fer arribar. Heus aquí les raons per les quals vull compartir-lo amb ells:

Boker Tov, Catalunya, perquè va ser el primer bloc en llengua catalana que vaig descobrir que compartíem el mateix interès per Israel i pel judaisme. I que fins fa una setmana no sabia qui era. (No crec que ell sàpiga qui sóc jo.)

Jaume Renyer, perquè em meravella el seu patriotisme que ha sabut mantenir malgrat el pas dels anys. I, sobretot, per la seva manera de valorar l'amistat.

Flanders, my best friend in the net, que de Wisconsin estant m'ha ensenyat a valorar i estimar la cultura americana. You are "The Last Teacher".

Vigilant l'entorn, pel seu sentit comú en temes d'actualitat i per l'afany per aprendre que li conec, en els seus  vint-i-un anys viscuts.

Follow by Email