Tuesday, May 6, 2008

COMPRENSIÓ ORAL


Darrerament, me les tinc amb la comprensió lectora. L'altre dia me les vaig tenir amb la comprensió oral i de la imatge. Endormiscada davant de la TV, de cop i volta sento que una discoteca anomenada METRO, de les terres de l'EBRE, feia com una mena de suport a la campanya de propaganda institucional per evitar accidents a les carreteres. "Bé", vaig pensar, i em poso a mirar i, mentre anava parlant l'amo del local anaven passant gots i gots plens de líquid per la pantalla. I jo, "ànima de càntir", no em passa altra cosa pel cap que pensar : "Mira, l'única discoteca al món que no serveixen alcohol". Doncs, no, evidentment, se serveix més alcohol encara, però els amos posen a disposició dels clients autocars i taxis per portar la gent ben carregadeta cap a casa.  Però, de veritat, el reportatge el feia el canal 33, si no em vaig malfixar, i el to era clarament el que he dit al principi: SUPORT A LA PROPAGANDA INSTITUCIONAL.

Oh, i l'amo com si fes una obra de caritat i tothom donant-li les gràcies...

Que sí, que sí, que darrerament em costa la comprensió!

Follow by Email